onsdag men känns som måndag

natten va skön. sov som vanligt underbart gott fast jag va inklämd mellan felicia och fru hahaha. idag när klockan ringde hoppade jag in i duschen duschade snabbt sen upptäckte jag att jag kunde sova en stund till eftersom vi hade bestämt oss för att köra till skolan idag. så jag gick o la mig hos sho igen. hahaha. o sov i en halvtimme. sen fixade vi oss o jag gick ut i stormen med felicia så hon fick göra sina behov och undertiden fixade fru frukost. vi är bäst. haha
sen blev de skolan, satt dock bara i Zablockisalen från 8-11.30 och lyssnade på anders från SÄPO. va skit trött så jag höll på att somna ett X antal ggr.
efter det slutade vi så då satt vi o chillade en stund sen körde jag, sho, ali o jonas till Komvux o snackade med en yrkesvägledare där. fick reda på allt vad vi behöver så det är skönt.
efter de körde jag sho hem och vidare till mormor. skulle hämta min laddare och sen skulle hon se hur hon skulle sy in min studentklänning.
anyway de va mys, tog en fika sen packade jag in svåger i bilen sen körde vi till mamma o pappa.
blev mat med hela familjen utom lilsis.
esen packade jag ihop dem sakerna jag glöm där och körde hem.
nu är jag hemma, själv. känns konstigt att inte ha ngn runt mig men endå skönt. för jag är dödligt trött.
har iaf diskat undan all disk och nu håller jag på att fixa i min gardrob.
dom ville att jag skulle jobba idag men jag kände inte för det, dessutom har jag prov i morgon så det blir lite plugg.
på tal om i morgon ska jag efter skolan hem till mamma o pappa. sen ska jag körde pappa o hans friends till stan. dom ska käka sen ska dom till KB och se ngn gubbe.
har även lovat att hämta dom på kvällen så i morgon kommer jag nog att sova hos mamma o pappa. wiiihoo.
men men nu ska jag städa vidare, sen blir de plugg och därefter Greys. =)
ha en bra dag

haha en bild på lägenheten och mig. höhöhö.
inte den bästa men jag har inte orkat fota. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0