och då bor man ensam WIIIIE:D

natten var spännande. kvart i 22.00 igår stod jag redo. jocke lärde mig snabbt hur maskinen fungerade sen va det bara att sätta igång. den som va mest på G va nog florim. han hade tävlingsnojan uppe på hög nivå. men det va skoj. vid 1 va florim skit hungrig så då käkade vi. i början va de jag, sanne, jocke, florim och florims syster som inventerade sen vid 05.00 kom jane, johan, vicktor, marc och christel. trodde det skullevara tråkigt men vi hade riktigt skoj. kommer lätt att ställa upp på de fler ggr. runt 09.00 blev vi klara så då käkade vi frukost sen körde vi hem. jag höll på att somna ett X antal ggr vid ratten men jag klarade det.
väl hemma deckade jag till halv 1 sen väckte mamma mig.
har sovit 2 timmar på 36 timmar. doooh
sen körde vi till lägenheten och här är vi än.
har fixat allt och här är så fint. älskar det verkligen wiiiie. har träffat på 2 nya grannar och alla är så gulliga. aaw.
i morgon på dagen ska jag i väg med mamma o handla mat och köksgardiner ochsåvidare sen på kvällen kommer eve.
tycker att vi ska käka tacos. eller va säger du evepeve?
iaf nu är mamma o lilisis o handlar de nödvändigaste på jobb, jag pallade inte åka dit hahaha.
pappa sitter vid tv o fixar o jag sitter hääär.
Gud vad jag älskar min familj, som ni har ställt upp för mig dessa dagar. ni är guld värda och jag lovar att det finns ingen bätttre än er. (L)
nu ska vi laga mat o kolla tv sen ska jag nanna. hahaha
ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: eve

ohh det hade varit nice med Taco, men vet du vad ?

Vi ska på bröllopet vid halv 6 , och jag tror inte vi e hemma för rätt så sent :(? så måste säga att vi får ta det en annan dag gumman :)?

2009-05-02 @ 10:35:48
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0