"ni är inte kloka. inte ett dugg"

hello! hoppas att allt är bra?
ssjälv mår jag prima ballerina. dagen blev ju som sagt inte som planerat så jag
stack till mormor o hämtade min studentklänning och pussade på henne lite.
underbart duktig är hon på att sy och ack så bra min klänning blev =)
sen åkte jag till mamma o pappa, målade klart min hylla och påbörjade en biltvätt
men pappa fullföljde den haha. därefter blev det grillat när sis o svåger kom.
sen kom vår överraskning. eftersom mamma hade lurat oss att morsdag va denna
söndagen så hade vi planerat att vi skulle slå ihop morsdagspresent och
bröllopspresent till mamms och papps. iaf mamma fick blommor och sen fick dom
ett kuvert som mamma öppnade och när hon öppnade det så satt hon bara och
stirrade fram och såg helt förtvivlad ut samtidigt som hon sa:ni är inte kloka. inte ett dugg.
pappa fattade 0 hahaha. men iaf det som befann sig i kuvertet va två biljetter till
Gran canaria. för detta året fiar dom 20  år som gifta men dock inte förrän den 4 juni.
och eftersom dom aldrig åkte på smekmånad för att dom nyss hade fått min syster
så tänkte vi att det va ett ypperligt tillfälle att skicka iväg dem. såå de 10 juni bär det
iväg, dvs om 20 dagar i 7 dagar bara dom två. aaw.
 dom har varit i chocktillstånd hela kvällen men nu har dom börjat
att prata om ngt annat än resan hahaha. kul att göra andra glada. speciellt världens
bästa föräldrar =)
iaf sis och svåger åkte nyss efter en myskväll här hemma. själv hade jag tänkt att
sova här efter som jag o pappa ska iväg i morgonbitti för att fixa nya däck till min
bil. så jag tyckte det va lika bra att sova över.
men men nu ska jag upp o lägga mig i solariumet måste bättra på brännan nu innan
studenten. =) ha en trevlig torsdagskväll


Kommentarer
Postat av: Emilia

Naw så sjukt gulliga ni två är. Förmodar att dom blev mer än bara lyckliga ,att de har två sånna charmtroll som er =) 10 guldstjärnor till er två :)

2009-05-22 @ 00:59:43
URL: http://wandahtourani.blogg.se/
Postat av: Emilia

Naw så sjukt gulliga ni två är. Förmodar att dom blev mer än bara lyckliga ,att de har två sånna charmtroll som er =) 10 guldstjärnor till er två :)

2009-05-22 @ 01:02:17
URL: http://wandahtourani.blogg.se/
Postat av: nadja

hahaha jaa dem blev rätt glada. men det förtjänar dom =)

2009-05-22 @ 15:21:29
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0