myspys igen.

hejhej.
har inte hunnit att skriva idag.
gårdagen va mys med massa snack, film, godis och god mat.
sen deckade vi i soffan. hahaha
i morse ringde pappa o väckte oss vid 12. jag säger ju att min säng är dödligt skön.
iaf sen chillade vi film o såå sen vid halv 3 körde v till skolan, mina flyktingar skulle göra HRL
så jag joinade, har redan gjort de ju. sen lämnade vi ali o akeem o jag o fru gick o handlade på citygross
sen åkte vi till hennes skräddare o kollade klänningen. sen hem till mig o lagade mat o käkade.
blev en urgod köttfärssås och spagetti.
efter de har vi bara chillat film, färgat mitt hår och kollat DH.
det är mys.
fick även världens gulligaste sms idag av min sötnos:$wiiiie
btw körde jag i parkeringshus första ggn i mitt liv idag, o de gick bra.
träffade äveen eve och björn en stund wiiie =)
men men nu ska vi kolla på barnhemmet.
sooo long.


ÄLSKAR DIG FRU TACK FÖR ALLT MIN LILLA PÄRLA.
o mamma o pappa med, som ringer o frågar hur allt går. det betyder att ni fortfarande bryr er. hahaha love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0