myspys dag.

I måndags blev det jobb. Stängde som vanligt med florim och dem tre timmarna bara springer iväg. Efter det åkte vi till sarah och sa god natt sen körde florim mig hem. Väl hemma blev det snack med sis och svåger kom inte i säng förrän vid 2.
vilket resulterade i att när klockan ringde 7 i går morse ville jag bara somna om. Men låg o drog mig till kvart i 8. Höhö. Sen på med idrottskläder och iväg mot stan för att hämta upp sho sen även danne.êfter det blev de full fart till Turning torso där vi skulle börja springa. Hahaha med en del fusk så blev 1 mil avklarad. Sen tillbaka till limhamnsfälten och käkade lunch dock inte alls gott.

Efter det begav vi oss till sibbarp för att simma, fy helvete vad kallt det va. Endast 14 grader och efter 3 meter trodde jag att jag skulle svimma fy fan.
efter det packade vi in oss i min bil och i alis. Sen iväg mot stan, jag, sho, ali, oscar, benji, ramadan, kenya (vi kallar honom det hahaha) och danne. Ramadan började hålla på med ett par tjejer och vi skrattade till tårarna rann. HAHAHAHA underbar människa det asså. Sen runt halv 4 körde jag alla hem sen åkte jag o mötte upp sis och kusin. Handlade studentklänning och skor till henne sen blev det käk igen. När jag kom hem sen runt 7 prövade jag min studentklänning, skor och mössa och ack vad jag längtar. Efter det prövade jag mina kläder som vi ska ha till utsparkslekarna och fy fan va sjuka vi kommer vara HAHAHA jag lääääängtar.

sen blev det ugly och desperata hemma fruar.

i morse vaknade jag halv 7. så fixade vi oss och åkte o handla bullar, lite över 8 va vi hos mamma o pappa redo för frukost. när klockan va halv 9 började vi vår resa mot danmark och tyskland. =) mycket mysigt. vid 11 halv 12 va vi framme i tyskland och då shoppade vi loss. blev en hel den och färden tillbaka blev lite trängre än vad den va på dit vägen. verkliogen hela bilen va full med öl, cider, vin, sprit med mera. detta kommer bli en bra studentfest känner jag på mig.
sen hände något som jag länge väntat på, blev så glad att jag började gråta. fy fan asså. grät nog i 20 minuter och sen somnade jag av utmattning. (L) vaknade när vi precis körde in på tomten hemma hos mamma o pappa.
sen blev det mat o chill och nyss kom jag o sis hem till mig igen.

min nya hylla fick dock inte plats så jag får såga av en bit i morgon. sen är det skola och fixa inför det sista till studenten.
nu närmar det sig med stormsteg. wiiiie =)
men men ska fixa lite saker nu innan Greys börjar. ha det.


Kommentarer
Postat av: eve



HAHA vadå nästan lika cool? jag e ju redan typ ja tio gånger coolare än va du e ;) HÖHÖHÖHÖHHÖ!! SUCKER ses på lördag längtar <3<3

2009-05-28 @ 14:38:03
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0