måndags mys med mamma och sho (L)

hallå hej whats youre name. trallalallalalaaa
kvällen igår va mys, va hos mamma o pappa till 8 sen stack jag o hämtade sho.
så åkte vi till jobb o hyrde film o handlade gott inför kvällen. sen hem till mig o hade sjukt mysigt.
i morse vaknade vi halv 8 för felicia kom. sen käkade  vi o tog en promenad.
o jag duschade o såå. sen stack jag o lämnade sho sen mötte jag upp mamma på
mobilia sen stack vi till burlöv. vid 4 åkte jag till sho igen så chillade vi hos henne lite.
sen stack vi hem till mig o tog en promenad med felicia. och här är vi nu.
ikväll blir de kyckling, pommes och bea. mumsfilibabba.
sen film på det.
i loooove it (L)
btw håler jag på att ladda kamerabatteriet nu sen blir de lite bilder på lägenheten
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0