lördag

hola!
efter maten igår så blev det en del plugg till sen vid 8 åkte jag till evelina.
hon passade två barn så jag höll henne sällskap. och de va mysigt.
snackade massa massa minnen och spelade kort och hade oss.
tack hjärtat för igår =)
sen vid halv 1 körde jag eve hem och därefter åkte jag hem o deckade
direkt.
idag när klockan ringde 07.00 blev jag inte så jätte glad. men upp
och hoppa in i duschen sen till jobb. sjukt mkt att göra som vanligt
men när klockan slog 2 tog jag en runda o handlade hem lite smått
och gott sen åkte jag hem. snackade lite med grannen innan jag
gick in o sov en stund. o vaknade för ett tag sen. så nu ska jag laga
mat därefter blir det plugg för hela slanten. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0