hej och hejdå

då va denna helgen över. det går fort nu, allt. snart står vi där på trappan med studentmössorna och tårarna rinnande.
inte alls många dagar kvar. och för att fördriva tiden ännu mer så sticker vi till karlskrona(karlsskoga?! i don't know) i morgon. det ska bli skoj faktiskt.
jobb idag gick bra, lång dag. men hyffsat mycket att göra. stängde med vicktor och de gillar jag =) har nyss varit ute med felicia och packat lite till. det sista så som smink o sånt får bli ner packat i morgon.
har hittat mina glasögon oxå, mest en hälsning till mamma o pappa om ni undrar hahaha.
måste ta bussen tio i 7 i morgon för att jag ska hinna hjälpa sho med att fylla i ett papper innan vi åker. men det är lugnt. vad gör man inte för sina vänner.
iallafall nu ska vi sova. hörs på fredag när jag är hemma igen. sussa sött.

Kommentarer
Postat av: Eve

wiiihhho hittat dina glasögon skit bra... så ser du bättr nästa gång vi tar oss en liten tur med kärrrran ;) mohahha.. ring så fort du e hemma så ska vi vara:D:D:D

2009-05-13 @ 12:43:40
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0