haj

good kväll.
igår blev det ingen uppdatering för jag va igång hela dagen. inte en lugn stund inte.
efter jag vatt hos mamma o pappa i torsdags så körde jag o hämtade sho. sen körde vi till mig och hade ultra mys.
pluggade lite sen bara massa snack. tänk att vi bara känt varandra i tre år. de e sjukt känns som hela livet. anyway när klockan ringde på fredagsmorgon så beslöt vi oss för att sova en stund till och skita i första lektionen. och tur va väl det eftersom den va inställd. haha.
sen blev de religion och då pluggade jag spanska sen efter det hade jag mitt muntliga i spanska. och eftersom det bara va jag som klarade det skriftliga så va det bara jag på det muntliga. men iaf klarade det galant så nu har jag fixat till ett ig från 1:an, då när man va ung och dum och sket i allt. inte bra inte. men nu är det fixat och det känns underbart.
därefter satt jag o väntade i skolan i en timme på fru som hade svenska. sen när hon hade slutat fixade vi lite saker i skolan o så sen stack vi till triangeln. handlade en ny klocka, halsband armband och örhänge till studenten. =) wiiie.
iaf gjorde av med allt för mkt pengar. usch fy mig.
efter det stack jag till sis och hjälpte henne att packa eftersom hon flyttar nu snart ju.
sen åkte vi hem till mams o papps o käkade mumsfilibbaba. efter det blev det mys o sen sola jag o så.
dom har gjort skit fint nu till min student där hemma. aaw dom är så söta.
sen körde jag hem väl vid 1 ngt.

i morse vaknade jag lite i 9. in i duschen o fixade till mig o så sen blev det jobb från 10-17. dem har byggt om på jobb ju så där är skit fint och stort nu. jag kände mig helt vilse hahaha. iaf hjälpte till i frukt och grönt till 2 sen satt jag i kassan resten av tiden.
ikväll skulle jag igentligen till evelina men va tvungen att passa felicia så det blir nog bara en chill kväll ikv. karolina ville träffas så så blir det nog kanske. =)

i morgon blir det jobb 9-18 därefter ska jag hämta fru och sen ska vi lämna sprit o så till ali och dom sen ska vi hit här och chill sen ska hon nanna här för på måndag ska vi ha utsparkslekar och det kommer bli sjukt. som jag längtar:D wiiiie.
men men ska gå nu. har för övrigt damsugit, plockat undan, planterat blommor i mina rabatter o blomlåder o fixat med lite annat. kasnke kan bjuda på ett foto snart på min lägenhet. hahaha.
för övrigt firade jag en månad i lägenheten igår.
nu ska jag ut med flisan höööres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0