fredagsmys och tidig morgon

igår va de mys med familjen till klockan 22. sen vid halv 11 kom florim och sarah en stund. så blev det lite mys o massa snack och såå. mycket trevligt faktiskt. sen stack dom vid halv 1 kasnke.
i morse vaknade jag av att syster ringde vid halv 8. sen en halvtimme senare vaknade jag igen av att svåger knackade på mitt fönster. så jag gick upp o öppnade för dom. syster hade jobbat natt sen kom dom hit här för att sova.
så vi käkade frukost sen gick alla o nannade igen.
sen vid 11 gjorde jag vid mig o åkte o mötte upp mamma. sen handlade vi massa mat osv.
sen körde jag hem till mamma o pappa, känns för övrigt konstigt att säga "hem til mamma o pappa" men men sen ringde syster o sa att dom blivit utelåsta GREAT tänkte jag.
så jag o pappa åkte till lägenheten och lyckade ta oss in.
så nu är vi här. ska käka om en stund pappa har nyss fixat min dvd wiiihoo.
iaf evelina kommer nog inte ikväll så jag ska köra o hämta sho sen. och om jag känner henne rätt kommer jag inte bli av med henne förrän kasnke tidigast på tisdag när skolan börjar ingen haha. men det är mys och jag älskar hennes sällskap.
har fått stränga order av mamma att ge pappa mat så jag får väl göra det eftersom han inte ätit idag.
ha det bra.


familjen, jag älskar er mer än allt annat i denna värld.

Kommentarer
Postat av: Sarah

det var en supermysig lägenhet:)! och trevligt igår :)

2009-05-02 @ 17:09:42
URL: http://boustedt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0