fredag:D

heeeellooo
hann inte skriva igår. men dagen va chillidill. först skola sen blev de stan en runda med florim och shoo. sen efter det träffade jag min kusin sen hem till mamma o pappa. vid 8 körde jag pappa, thomas och felix till stan och då hämtade jag thaimat och träffade min kusin. sen hem o käka det med mamma o lilsis.
vid 9 gick strömmen så jag o mamma gick och la oss o snackade i sängen. sen vid 2 ringde pappa mig o då ville dem hem. så då körde jag o hämtade dem i stan o sen lämnade jag av felix i trelleborg o därefter körde vi hem.
sen kunde jag knappt inte somna.
i morse vaknad ejag hos mamma o pappa sen körde jag till skolan.
hade en lektion och då skrev vi prov. sjukt tråkigt prov och alla fick damp på läraren.
därefter blev de chill i matsalen sen begav sig jag, ali och danne till stan. dom provade kläder inför studenten och ack vad fina dom var.
efter de hade jag möte med syon.
sen möte jag upp evelina :D o då tog vi bilen och körde o handlade bullar sen körde vi hem till mig.
och här har vi chillat hela dagen.
för en stund sen körde vi o hämtade min kusin o nyss färgade jag hennes hår.
ikväll blir de maskerad fest och det ska bli skoj =)
men måste gå nu ska hämta upp mina två andra kusiner sen oxå. det ska bli en rlig kväll. ha en bra lördag kväll.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0