fredag och ledighet

igår va som sagt en mysdag som hette duga. alltid mys att va hemma hos mamma och pappa. iaf natten har inte varit lika underbar för jag har verkligen inte alls kunnat sova. sjukt nog eftersom jag vanligt vis älskar att sova. anyway jag o papps åkte iväg runt halv 11 för att byta däck på min bil. så undertiden dom gjorde de åkte jag o papps till stan. åkte till skolan för jag tänkte se om min spanskbok va där men där va låst så vi åkte vidare till stadsbibloteket och där va alla utlånade men på bellevues biblotek hade dem den så dit körde vi. halleluliamoment. där efter körde vi hem o tog en fika sen vidare till jasse o pussade på henne (har saknat henne nu när man inte träffas varje dag =() och önskade henne lycka till på hennes bal ikv. sen körde jag o pappa till tippen o kastade lite saker. nu är mamms o papps iväg o hämtar våra (deras) nya kyl och frys som dom handlat in för dom är rädda att all mat till studenten inte ska få plats. töntfjöntar. 
o nu ska jag plugga lite sen ikväll får vi se vad som händer. tänker stanna här o käka iaf sen ska jag nog hem. i morgon är det ju som sagt jobb oxå =) 
men ha en trevlig dag  

Kommentarer
Postat av: EVE

URSÄKTA? du åkte inte hem efter du varit hos dina föräldrar gumman lilla.. Du var med Evisen <3<3<3<3

2009-05-23 @ 10:39:21
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/
Postat av: EVE

URSÄKTA? du åkte inte hem efter du varit hos dina föräldrar gumman lilla.. Du var med Evisen <3<3<3<3

2009-05-23 @ 10:39:42
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0