=)

nu, några timmar senare så har jag bestämt mig för att ta en paus i allt pluggande. har skrivit lite mer än 10 sidor gramatik och sen har jag hittat en sida på internet som man kan träna på. och de va väl behövligt. känner mig duktig trots att jag har världens huvudvärk och så klart har jag inte införskaffat alvedon. icke bra.
har även hunnit med att äta och nu som efterrätt käkar jag frukt cocktail vilket jag har blivit beroende av.
nä nu blir det åter igen till pluggandet. sis va här nyss och lämnade nellybelly för hon ska jobba natt i natt. så det blir mys med nelly ikväll. skulle igentligen träffa evelina och dom och följa med dom ut men så blev det inte. vill verkligen göra bra ifrån mig nu på måndag och jag hoppas jag får bra betyg. det hade varit fint.
men men måste kila. ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0