elftemars

wiiie ännu en underbar dag och den blev genast underbarare när solen tittade fram och körningen va nästintill perfekt. sådana dagar älskas och dom får det gärna bli fler av framöver. en annan sak som har gjort dagen ännu mer underbar är att idag är det 7 dagar kvar till vi sitter på flyget påväg ner till underbara thailand.
provpackade igår för att se om jag ska köpa till övervikt eller ej och eftersom min väska endast vägde 9,8 kg och maxvikten var 15. så känner jag inget större behov på att slänga ut massa onödiga pengar på mer vikt. har även kollat igenom plånböcker på jakt efter Euro eller danska pengar som man kan ha på flyget och till min förvåning blev det lite mer än 300(i svenska då) wiiie.
jappjapp ska iaf fixa med massa saker sen blir det Greys  och därefter sängen.
sen i morgon blir det bio med mamma & sis wiiie.
ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0