fredag

trots lite plugg igår (mindre än vad jag hade planerat) så kändes det bra på provet. kunde allt men sen är ju lärare som han är med sina bedömningar. innan vi skrev provet hade vi ARL och en gubbe från tullen va hos oss. mkt trevligt. efter filosofiprovet hade vi religion och jag har börjat få spel på vår lärare, vi har han i både filosofi och religion dvs 5 ggr i veckan. och i hans ämne han man prov i hela tiden.usch fy. efter det hade vi dator och redan då va jag skit trött och hade riktigt ont i magen så när de va typ 20 minuter kvar av lektionen så gick vi. orkade verklign inte, tror det är alla spänningar som släppt nu. har endast en inlämning nästa vecka så det är super skönt. iaf gick ner till matsalen o skulle käka med marita och fast de va kyckling så äcklades jag och bara ville spy. =(
sen bestämde jag, ali, H, gedhir, mohammed och marit för att gå mot stan. så vid triangeln pussa vi marit hejdå och sen gick gedihr oxå. och efter en stund ali och mohammed. så tillslut va de bara jag o H kvar. så vi gick o snackade lite o såå i stan. =) blir alltid så glad när jag ser honom hahaha hans smile smittar av sig. =) sen pussade jag honom hejdå o mötte uppp sho. sen efter en stund stack vi till bussen och nu är jag hemma.
får se vad som händer ikv, folket vill till DT, pappa vill ha Father-daughter kväll eftersom mamms är borta till söndag och sen vet jag inte vad mina andra kära vänner ska göra. så jag får se vad som händer.
nu ska jag iaf decka i sängen. haaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0