KÄRLEK

min mamma var på kurs för några helger sen och som underhållning stoppade jag ner första och andra säsongen av one tree hill i hennes väska och nu mina vänner är hon fast. helt okontaktbar. fast dock inte lika beroende som jag var men näst intill. och jag o min kära pappa har såå roligt åt detta. hon är verkligen insatt i dessa intriger. och varje gång jag döör i ett gapskratt åt henne när jag ser att hon sitter helt inne i tven så kollar hon på mig med en besvärad min och säger: faan ta dig nadja detta är ditt fel att jag är så beroende. sen skrattar vi lite till. idag kom jag ner med säsong 3,4 och 5 och då blev hon arg. hahaha hon bara: amen neeeej jag tänkte se säsong 2 och sen glömma bort denna serien. men jag menade på att nu när jag åker så ifall (bara ifall) hon ville se så har jag lagt fram dom. höhöhöhö- det är kärlek. och alla som känner min familj vet hur jobbiga vi är mot varandra i sådana hära lägen och alla vet oxå hur mkt kärlek det är bakom det. =D
för övrigt då? bytade resväska för jag tänkte att den skulle matcha min flygoutfit. men hellno pakningen blev nästan 2 kg tyngre. så jag bytte tillbaka igen. 
nu känner jag mig redo, redo för att lämna sverige i några dagar för att ängna all min tid åt mys och värme. 
så i  morgon blir det skola 10.20 till 14.20 sen möta upp annika snabbt. sen hem göra vid mig packa ner det sista, äta lite. sen vid 7 hämtar vi jossa sen ska vi träffa dom andra på svågertorp, ta tåget 19.31 till kastrup sen börjar semestern. wiiiie. kommer dock befinna oss i ett flyg ett x antal timmar. men har laddat ipoden med filmer osv. =) 
för övrigt har jag ett annat nummer där nere men dom som behöver det har redan fått det. (dock inte mina resehoommmiiies, men dom får de i morgon hahaha) 
men om vi inte hörs i morgon. ha det underbart för det tänker vi ha. =) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0