tiondemars

denna dagen har inte varit lika underbar som gårdagen. började med att jag vaknade 3½ timme innan skolan började av att sho ringde o väckte mig. hahaha låg o snackade o skrattade. sen kunde jag inte somna om så jag gick ut o tog en 3 km lång promenad. när jag väl kom till skolan halv 11 så visade de sig att vi bara hade filosofi och att vi slutade efter det. då blev jag irriterad. hahaha faktiskt. men vi spelade kort o så som vanligt sen tvingade sho med mig till massa indiska resturanger på jakt efter en indisk människa som kan indiska hahaha. och jag ville bara HALSHUGGA henne eftersom jag redan va riktigt irriterad. sen från ingenstans kom ali. så han joinade oss. hahaha. men vi hade en trevlig promenad genom stadens gator. tillslut hittade vi en indisk man som kunde indiska, så min kära fru fick det bekräftat.
ingen blev lyckligare än jag eftersom det innebar att jag fick åka hem hahaha. pussade sho hejdå sen stod ali o jag o väntade på bussen. sen pussade jag honom hejdå sen åkte jag hem.
väl hemma blev de fika med mamms sen nannade jag i en timme. har nyss ätit och nu ska jag passa lilsis.
anyway sen är de desperata hemmafruar och efter det ska jag ut o springa en runda sen sova.
i morgon är de skola 9-4 sen körskolan. jappjapp
ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0