femteitredje

dagen igår gick bra, en halv dag med mamma,mormor och sis som bestod av en massa mys. sen blev de körning och efter det hämtade josse mig. sen hade vi mys hela kvällen med massa Grays avsnitt och vid 12 somnade vi taack för igår looove.
i morse va josse nog dubbelt så trött som jag haha aaw. duschade o fixade oss sen körde hon mig till skolan. hade datorkunskap och prov. gick bättre än förväntat så jag tror inte att ett MVG ska va så lång borta. efter de hade vi samhälle och en tant från amnesty va hos oss o babblade sen på den andra lektionen av samhälle jobbade vi med vårt arbete. sen hade vi lunch och äntligen fick vi våra studentmössor och kläder. alla sprang runt med ett leende på läpparna wiiiie. nu är det inte långt kvar =) sen blev de matsalen och kortspel med dom bästa. <3
efter de blev de dagens sista lektion, geografi och ett arbete och jag va riktigt trött så jag höll på att störa mig med lasse hela tiden hahahaha. i know you love me.. =)
 efter en incident på bussen (JÄVLA BUSSCHAFFFÖR) så är jag nu hemma. josse kom in en stund efter hon fått massage, men hon stack lika snabbt igne. buuuh. =(
nu är det iallafall dags för pluggande sen ska jag laga mat.
ha en trevlig kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0