rena rama rolf rena rama rolf, vilken rolf?

hahaha vilken nostalgi det är att kolla på gamla serier. för ett tag sen så köpte jag en Dvd med "en fyra för tre" , "rena rama rolf" och "sally" kommer ni ihåg? fast jag bara va 7 år när detta sändes så kommer jag ihåg hur mycket jag älskade att sitta bänkad framför tven när dem visades. haha. så nu har jag avverkat hela dvden och jag vill bara ha mer. ska kolla runt om man kan köpa fler. vilken humor dom hade hahaha.







jaja hur har dagen varit idag? min har varit alldeles bra. haha. började med idrott 8.10 i morse. hade redskapsgymnastik. mycket intressant faktiskt. sen efter det va det mentorstid och geografi. sen va det lunch. efter det skulle vi ha haft geografi och historia men de va inställt, så då tog jag tillfället i akt och åkte o lämnade in min mobil på Lagning?! kan man säga så fast den inte va sönder?


iaf den mådde inte så bra så det va därför. sen handlade jag lite andra saker som jag tyckte att jag förtjänade.
efter de tog jag bussen hem vid 1 och sen dess har jag kollat filmen och städat, packat, renbäddat sängen och tvättat. klappklapp på axlen min, så duktig så. har oxå snackat med niccie 4-5 ggr i telefon idag och josse 2. mkt som ska fixas nu inför thailando. anyway har ju fyllt på min lilla resväska med lite saker så nu väger den 12,4 kg. och jag är helnöjd. speciellt eftersom jag va seg med att beställa extra vikt (tänker på hemvägen)  vilket resulterade att det inte blev någon extravikt för mig inte. men de sa dom att jag kunde fixa där nere ifrån så det är bra. inhandlade oxå 400 kr till mitt gammla kontantkort, så nu har jag mitt gammla nummer där nere. med amigo påfyllnad. haha. jappjapp.
 bara sådär ifall ni ville veta.
nu ska jag hitta på ngt annat att göra.
i morgon blir det körskola 12-15 för Riskettan kurs, en ny sak som är en del av halkan. så det blir ingen skola för min del. jappjapp men vi hörs kasnke sen.

2 dagar kvar nu mannar wiiie.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Isaksson

Meh!! skulle ju se det ihopa ju :/

2009-03-17 @ 01:27:07
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: nadja

jaa jag vet men jagv åker i morgon och jag ville se de innan jag åkte. men kan se de med dig oxå=)

2009-03-17 @ 09:36:04
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0