ont det gör ont (8)

som ni ser har min blogg ändrat utseende lite. taack sis för det :)
mer än det hade jag inte tänkt att skriva. iaf har haft ett låååångt snack både med ali och sho nu och det blir ingen DT för min del. kålhuvud som jag är drack jag mjölk (inte låglaktos eller soya mjölk som jag brukar utan vanlig) innan och nu har jag sånna krampor i min mage, hundra ggr värre än när jag har mensvärk. har faktiskt inte känt på dessa smärtorna innan. så de två senast timmarna har jag legat i sängen och kollat seven pounds (jaa igen) och försökt krampa med i smärtorna så mycket jag kunnat.
dock har det blivit bättre nu men känner endå bara för att va hemma och ta det lugnt. tänkte faktiskt plugga lite fram till 21 då jag sitter bänkad framför Desperata hemmafruar som äntligen börjar nu igen.
men ni får ha en trevlig tisdagskväll för det ska jag ha så gott jag kan.



snart är man brun & fin igen. 15 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0