niondemars

heeeeej heeej heeeej underbar dag idag =)
dagen började med att jag tog en senare buss till skolan än vanligt tyckte jag förtjänade de med mina 100 % närvaro. wooohooo. hade idrott och vikarie vilket innebar gymmet med mina älsklingar och en massa snack. sen blev de frulle i cafeterian och kooort, mentorstid och geografi. sen lunch sen fastnade vi i matsalen o med kortspelen så det blev ingen geografi efter det höhöhö. sen va det historia och efter det trippade vi till tennishallen. anmälde oss till olympiaden. denna gången ska vi vinna över göteborg och stockholm, iaf i ngn gren hahaha. har lovat mina teammates att jag ska träna på mina armhävningar hahahaha. sen pussade vi ali och CO hejdå, jag o fru vandrade till alla olika ställen, slutade med att jag handlade en sommrig tunika och en träningsoverall, japp en till.
har fastnat för träningsoveraller.. inom loppet av två veckor har jag köpt tre?! tur jag är rik och tät  nu hahahaha.
anyway nu ska jag ner o laga mat till familjen, mamma slutar 7. sen blir det mys och sängen tidigt.
i morgon är det åter skola wiiie.
för övrigt är det 9 dagar kvar till vi åker.
just de har tagit ledigt på lördag från jobb för jag ska ut på fredag med mina kära klasskamrater och jag planerar en bakisdag på lördag hahahaha. sen ska jag iväg på lördagen oxå. jappjapp inte lätt att ha mkt att göra.
sen är det 16 underbara dagar som väntar oss där jag ska tillbringa all tid åt mina 3 älsklingar. det ska bli mys. dock blir det lite plugg på stranden till lite olika saker. men vadgör det?
jaja som ni märker är jag glad som en fisk i vattnet idag och i löööööv it.
men vi hööööres. simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0