idag är det inte vilken dag som helst

för idag är det dagen då vi åker
 till thailand. wiiie =) dagen idag
 har varit underbar och bättre
kommer den bli. skolan gick
 snabbt pussade alla älsklingar hejdå.
träffade annika oxå snabbt en
stund och vi stod mest o hoppade
 av glädje. hon lovade att inte va
 sen till tåget så det får vi hoppas på. =)
 efter skolan åkte jag till jägers o träffade
mamma, vi handlade de sista och sen
åkte vi hem.så nu sitter jag här, ska
strax äta men jag är helt trött i mitt huvud.
 hade hellst velat sova en stund men det
är bätre att jag väntar till flyget. =)
anyway nu ska jag ner sen blir de mat,
hämta josse, tåg till kastrup
och efter de flyget till Thailand. ses eller hörs
kasnke någongång där nere ifrån annars är vi
hemma igen den 3 april. ha det bra här hemma.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0