3/3

hahaha idag ställde jag verkligen min klocka på att jag  skulle vakna 2½ innan bussen gick. hahaha vem gör sånt när dom har sovmorgon? anyway jag gjorde mig klar osv när jag insåg att jag inte hade behövt gå upp så då blev de pillpill med ipoden har lagt in 7 pounds nu så den filmen fick hålla mig sällskap till södervärn där jag träffade sho (som jag försövrigt fick ring o väcka för att jag har dragit med henne på en extra kurs, som hon inte ens vill gå HAHAAH) iaf efter den hade vi filosofi ggr 2 sen lunch. blev väldigt glad på lunchen like always. sen blev de kort o såå. sen hade vi idrott och vi va 8 st eftersom den va typ frivillig.
sen slutade vi. ikväll kanske de blir DT med ali o sho o alla dom. för i morgon är vi lediga men jag har dock lite saker att fixa. ska lägga in bilder från dagen men akeem har min kamera, haha lång historia.
ha en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0