17/3

hejhej!
imorse vaknade jag 8.
käkade en mysig
frukost med mamma.
sen hoppade jag in
i duschen o såå.
vid 10 kom josse så
körde vi till trelleborg.
uträttade lite ärenden.
köpte den klänningen-->
och ett linne och lite såå.
sen stack hon vid 11.
så jag gick o käkade lunch
på mc donalds då. och efter
det vandrade jag till körskolan
träffade en skit trevlig tjej som
hette mia. hon hade oxå gått
pauli men hon tog studenten
för två år sen. iaf kursen
gick bra men lite drygt att
sitta där i tre timmar. =(
sen kom mamma o hämtade
mig och efter det begav vi oss
till maxi för att handla.
kom nyss hem så nu ska
jag fixa det sista sen blir det
käk och kasnke iväg o träffa
en vän ikv =)
men men ha en trevlig dag.

jaa, pappa ska alltid störa sig i bakrunden hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0