what to do?!

just nu sitter jag
och dricker min
andra kopp
Panodil paracetamol
för dagen. väldigt
effektiv mot förkylning
men det är oxå en av
det äckligaste sakerna
jag någonsin smakat på.
det är något sorts pulver
som man löser upp i
varmtvatten, med smak
av svartvinbär. jag
rekomenderar det verkligen för det hjälper men ack va äckligt det är.
lixom dom andra senaste dagarna har denna dagenvarit lugn. vaknade upp hos mamma och pappa sen har dagen bara rullat på. har iaf frostat av deras frys eftersom den varit öppen större delen av gårdagen vilket resulterade i att där va så mycket frost att den inte gick att stänga. åkte hem på eftermiddagen och nu sitter jag som sagt här. mamma ringde innan och sa att dom tyckte det va synd att jag inte va kvar när dom kom hem för dom hade lagat middag o allt till mig. =( som sagt är ni dem bästa, du och pappa (L) min dag har iaf bara rullat på här hemma. har städat lite sen haft 15 minuters långt samtal med en kvinna från israel som målade tavlor och säljer. hela samtalet hölls på engelska och va väldigt intressant. dock blev det ingen tavla för min del fast dom va så otroligt vackra. men hon skulle komma tillbaka och det ser jag framemot. har även avverkat ett X antal avsnitt av one tree hill and it's just getting better.
i morgon är det ju midsommar som jag igentligen skulle spendera hela min förmiddag och halva eftermiddagen med jobb och gå det dära förbaskade gåsaloppet. men eftersom jag har feber och inte känner mig så motiverad att gå runt i skanör på ett par plankor så ringde jag jobb idag och sa att jag inte kunde vara med. självklart tyckte dem att det va synd men what to do?! önskar dem iaf lycka till i morgon och om inte dem vinner så hoppas jag att sarah och florim med flera kammar hem vinsten =) good luck =)
jag hoppas iaf att jag blir bättre över natten annars få jag helt enkelt ta det lugnt med spriten i morgon för jag ska verkligen fira midsommar med mina gamla vänner trots jag är sjuk. har inte träffat vissa av dom på 2 år om inte mer så det ska faktiskt bli jätte skoj och jag hoppas vädret blir fint. haha =)
men men tänkte faktiskt slänga mig i soffan en stund nu innan de blir läggdags. sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0