oooh yes

jag är inne i en sån Chris Brown period nu igen. har lyssnat igenom hans låtar en milhon ggr denna morgonen och mitt minneskort i bilen är fullladdade med hans låtar. älskar denna människa. fast alla säger att han är kvinnomisshandlare ochsåvidare så har det ingen betydeles. det ändrar inte hur han sjunger eller hur han dansar.
när han kommer på fötter igen och ska åka runt på turne så ska jag iaf sitta i publiken igen.

iaf dagen har varit chill ätit massa jordgubbar osv. har även börjat fjälla i hela mitt ansikte, inte det roligaste precis. sen har jag börjat kolla upp inför nästa år. har tänkt på det fram och tillbaka en tid nu, men har inte nämt det för någon. men jag vet nästan säkert vad jag ska göra. tänkte åka hem till mamma o pappa i morgon efter jobb för att höra vad dom har o säga, inte för att det hjälper eftersom jag redan bestämt mig. men  endå. hahaha.
efter de ska njag nog träffa fru en runda. för de va riktigt länge sen usch.

men men idag är jag glad som fan. går runt och leer här hemma. och fast jag hatar låsningen på jobb så bryr jag mig inte idag, för idag är jag glad.
har verkligen inseet nu att livet är underbart. man gör det själv till hur man vill ha det. och jag vill inte vara olycklig som jag va innan. jag vill va glad så som jag är nu. har kommit fram till att jag kan göra allt, verkligen allt med mitt liv. trodde aldrig att jag skulle klara av 3 år på gymnasiet, men det gjorde jag. trodde heller aldrig att jag skulle klara av att ta körkort för jag tyckte de va översvårt med allt, men det klarade jag oxå. trodde aldrig att jag skulle få se min livs största idol chris brown på hovet i januari, men lyckligt vis fick jag det. trodde aldrig att jag skulle få ihop pengar till thailand, men det klarade jag hur bra som hellst. och liksom alla andra så trodde jag aldrig att jag skulle klara flytta hemifrån vid 18 års ålder, ekonomiskt och att bo själv, men det klarade jag oxå. och jag älskar det. trodde att jag skulle sluta på arbetsförmedlingen tillsammans med alla andra efter studenten, men kolla nu, fast jobb och allt.
har verkligen förstått att allt man önskar kan man få. därför vet jag att jag klarar av allt, fast att vissa inte tror det och att jag inte alltid tror på mig själv heller. men jag kan och jag klarar det galant. 

tack mamma och pappa som alltid har funnits där och övertalat mig att jag kan, fast jag inte själv trott på mig själv. jag älskar er mina bästaste bästa. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0