dem senaste dagarna

inte visste jag att jag skulle bli världens mest upptagna människa efter studenten. men tydligen har jag blivit det. tänktde dra igeom lite kort om sista dagarna.

onsdag - världensbästa dag. kommer ett ensamt inlägg sen med bilder osv när jag har tid. kvällen avslutades med en fantastisk kväll på hipp med dem fetaste skoskaven och my lovies. sen körde jasse mig till mamma o pappa där jag deckade.

torsdag - hello bakis. dagen va chill, åkte hem till mig o fixade mig, städade och tvättade. sen körde jag till M&P hämtade upp sis sen körde vi till fru för att lämna hennes väska. därefter hämta vi upp svåger och begav oss till St markus vinkällare för att fira kusins student. GRATTIS. blev rätt många och jag kastade i mig alla 6 rätter mumsigt va det ska jag berätta. därefter pussade jag alla hejdå. körde svåger o sis hem sen hämtade jag upp jasse för att sedan bege oss till maxs student. va där en stund sen vidare till måns och han skulle vidare när vi kom så det blev ett snabbt hej och hejdå. därefter till kima. och fy fan vad jag saknat henne. senast va i 9:an. omg. blev skit glad att träffa hennes mamma o pappa o mormor med. underbara människor. och sen slängde vi i oss lite mat där hahaha. efter de körde vi vidare till Jesper, Filip och sofies student. och där stannade vi ett tag över härliga människor och träffade dem flesta av mina gammla vänner. över roligt. därefter körde vi Niklas, bob och kronvall till strandbaden. jag visade jasse min lägenhet sen packade jag o körde jasse hem sen hem o deckade hos mamma o pappa

fredag- vaknade rätt tidigt chillade tills nina ringde. körde ner o hjälpte henne sen började vi med allt slit till jasses student. körde till ikea, hämtade hennes skylt och körde jasse till skräddare för hennes klänning hade gått i sönder =( sen till lokalen och fixade massa tillsammans med några andra. träffade en sjukt härlig tjej som hette claudia där. över goo. sen hem o fixade oss sen till lokalen igen för att se när älskling kom glad o full som en gris hahaha aaaw. hade en över härlig kväll med alla. =) wiie grattis älskling o det som jag skrev i boken menar jag verkligen, =)
därefter runt 12 pussade jag jasse hejdå för attt sedan bli körd av mamma o pappa till amiralen där studentfirandet fortsatte med Sho och nurtan. över sjuk och helt galen kväll. träffade på massa underbara gammla vänner. wiiie och som sagt blev jag över full och mina skoskav blev bara värre efter en hel kvälls dansande. shiit pommes.
iaf mamma kom o hämtade mig runt halv 4.

lördag- vaknade upp bakis som ett svin. så mamma o pappa fick köra mig hem därefter va det bara att fixa sig sen iväg till jobb. jobbigaste dagen ever. mådde sååå illa. men slutade redan klockan 19 så de va nice.
åkte hem till mamma o käkade o hade mys sen runt 22 åkte jag till evelina o chilla med hennne. sen runt halv 1 körde jag henne hem sen hämtade jag pappa o thomas som va fulla efter att ha sett matchen hahaha. sen nannade jag där

söndag- åkte hem o gjorde mig klar sen till jobb för att jobba. 14-22 därefter hem o kollade film sen somnade jag.

måndag - jobbade mellan 7.45 till 14. skulle fått massage efter eftersom vi har de på jobb men jag tackade ner för jag skulle träffa  jasse my love. hämtade henne i stan sen körde vi till ikea. handlade lite knivar, en stor blomma, en över stor tavla, tvättkorg, två dvd ställ och badrumsmatta och där försvann 1300:- hahaha efter de begav vi oss till elgiganten o handlade vattenkokare och kaffekokare. sen hem till mig o satte upp allt o fixa o hade oss. sen körde vi o hyrde film. blev twilight (fast jag inte gillar sånna filmer men jasse insisterade), i taket lyser stjärnorna och en som hette ngt med women. hann dock bara se den sistnämda innan vi somnade hahahaha. sen vaknade jag till o stoppade om jass sen gick jag o la mig.

tisdag- vaknade av att jasse väckte mig. så käkade vi frulle sen kollade vi klart på filmen, därefter blev de twilight sen i taket lyser stjärnorna och därefter kollade vi på save the last dance 2. över mysig dag med massa onyttigheter och massa mys. har oxå pratat med H 4 ggr idag hahaha anyway runt 6 körde jag jassse hem och nu sitter jag hos mamma o pappa efter att ha käkat här o kollat ugly och DH. ska nog decka här för sen i morgon blir de köra lilsis till tåget och mamma o pappa till flyget eftersom dom åker till Gran Canaria. därefter ska jag möta upp H i stan så ska vi köpa Ipod till honom o sen käka o annat mys. kommer bli en mysig dag i morgon oxå. sen på kvällen blir de nog utgång med jasse =)
men ska gå nu faktiskt.
ha en trevlig kväll alles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0