29/6

hello hello!
har varit lite off  dessa tre dagar.
lördag va det jobb mellan 10-17 sen körde jag hem till mamma o pappa och käkade. hade med mig jordgubbar som vanligt så det blev lite mys där. lånade deras bil och när jag skulle köra hem hände en olycka. och jag önskar att jag aldrig hade kört. bölade iaf hela kvällen och hela natten. men som tur kom thomas och pappa och hjälpte mig och det betydde. tack så mycket (L)
grät iaf så mycket att jag körde hem till mamma o pappa igen och sov där. mamma o pappa satt upp med mig en stund och tröstade mig. fy fan vad jag älskar er och är glad att jag har er i mitt liv. ni är guld värda.
tyvärr sov jag inte alls mycket den natten eftersom jag grät tills tårarna tog slut och jag somnade av utmattning. dock vaknade jag efter ett tag och grät ännu mer sen höll det på så tills jag vaknade vid 9 och bestämde mig för att gå upp.

i söndags vaknade jag o va helt svullen i hela huvudet. men tog mig samman och körde hem runt 11. dock började jag gråta igen men efter en kall dusch hemma så kändes allt bättre. åkte till jobb och mötte upp florims familj för dom skulle låna bilen. sen körde dem mig hem så jag kunde göra mig klar för jobb. jobbade dock bara mellan 14-19. och som tur jobbade jag med vicktor och fast han är dum i huvudet i bland så gillar jag honom för han gör mig alltid på bättre humör, vilken va bra i detta läget. men skulle aldrig erkänna det för honom. fick jobba över i 45 minuter sen körde jag hem till mamma o pappa igen och lämnade bilen och käkade. sen körde jag hem och fiixade lite hemma sen somnade jag gott i min egen säng :)

i morse vaknade jag 9.10 och jag började jobba 9. hahah shiit pommes. första ggn jag försovit mig på jobb. men va redan på jobb halv 10 så de va chill. dagen rullade på som den skulle och efter jobb, runt 3 åkte jag o hämtade evelina. hämtade ut ett paket på posten sen körde vi till stan. handlade alldels för mycket och satte sprätt på för mkt pengar. usch. sen avslutade vi det hela med en mat shopping eftersom hon passar beccas lägenhet nu hahaha. sen körde jag henne hem. åkte in på jobb för att handla lite som jag glömt men mesta av tiden fördrev jag med att stå och snacka med florim, felicia och fredrik. dem tre F - en hahahaha. över glad att fredrik är back. =) iaf lite över 9 körde jag hem och satte in sakerna i frysen /kylen. satt o snackade med grannarna innan jag satte mig i bilen för att hämta upp felicia och köra henne till höllviken. och nu är jag hemma. har plockat undan lite så nu börjar man kunna se mitt golv igen (Y).

i morgon blir de stranden med folket eftersom dom ringde innan rån jobb och sa att jag helt plötsligt blev ledig. wiiiie. så nu är man ledig i tre dagar i streck. =) och på onsdag är det firma fest på strandbaden sen ska vi festa loss där hela natten. =) synd bara att florim är torr och ska flyga dagen efter och måste ta de lugnt med spriten. hahaha.
men men ska kolla lite tv nu innan de blir sängen. =) natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0