and I just love my life.


hej det är jag nadja, jag som är såå snorig att de rinner var och varannan sekund snor ur min näsa.
vaknade i morse runt 9. dock hade jag vaknat en miljon ggr inatt oxå för att snyta mig. oftast när jag är förkyld så brukar mitt problem ligga i att jag blir täppt i nästan. men helllo not this time. nu rinner det, likt vattenfall. usch fy. och sen nyser jag som aldrig förr. jag nyser i vanliga fall inte alls men idag har jag nog nyst upp mot 29-30 ggr
iaf bestämde mig för att gå upp och käka frukost sen bege mig ut i det fina vädret och klippa gräser för usch fy fa högt de hade blivit. 1½ timme senare var alla gräsmattor klippta så då gick jag in och joinade sis och svåger när dom käkade frulle. va svettig som en *piiiiiip* då för det är verkligen ansträngande att klippa gräset.
anyway efter frukosten så gick vi tre ut och började städa och tvätta mamma o pappas bil, min bil och systers bil. riktigt fina blev dem dock hittade jag 7 vatten flaskor och 11 par skor i min bil. hahaha say what?!
men efter damsugningen och allt så va bilarna som nya.
därefter vek jag och svåger ihop alla partytälten som bara låg o skräpade i garaget. därefter blev de lite tv tittande och käkande av korv och korvbröd tills jag bestämde mig för att köra till vellinge och hämta ut mitt paket från nelly där sen köra hem. 
mysiga dagar detta asså. jessica ringde oxå idag och frågade hur det va med mig och om jag kunde jobba i morgon fasr jag är lite halvsjuk i morgon eller om hon skulle fixa ngn som kunde jobba för mig. över gulligt. sen frågade hon om jag ville va med i Gåsaloppet på midsommar och tävla för jobb. och det undrade florim senare oxå. men som sagt, det är inte riktgit min grej det dära och de känns som jag kommer skämma ut mig stort eller göra så alla rammlar. men jessica tyckte iaf att jag skulle fundera på det så de tänker jag göra. 
 
tänkte berätta vad jag har inhandlat dem senaste dagarna.

  • ett par leggins, sånna glansiga för mina andra blev fula
  • ett par skinnleggins med dragkedja där nere, dyra men coola.
  • en stor t-shirt som jag inte vet om jag gillar eller ej
  • en svart tröja från vila som jag redan har i vit och rosa.
  • och sist men inte minst min midsommar klänning. helt vit och över fin. i looove it.
  • sen en massa mat, shampoo och sånt behövligt.        

ja det va allt, nu tänkte jag kolla ett avsnitt one tree hill innan ugly betty och desperata hemmafruar börjar. hörs kanske senare eller i morgon. ska dock jobba till 2 i morgon därefter bär det av till mamma och pappa för att välkomna dom hem =) sen antagligen blir det mys där hela kvällen med SO YOU THINK YOU CAN DANCE så klart.. sen torsdag är det jobb 10-19 och sen jobb ända till måndag och därefter är jag ledig i två dagar. wiiihoo. ha en trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Klart du ska vara med! Det är jätteroligt! synd bara att du inte går med oss;P Du borde vara med!:)

2009-06-16 @ 20:14:44
URL: http://boustedt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0