update

god morgon =)
idag har jag varit uppe med tuppen. vaknade 7 hos mamma och pappa för att sedan kvart i 8 köra och hämta upp thomas och nina och köra dem + mamma o pappa till centralen. blev även stoppad för första gången i mitt liv av poliser för körkortskontroll och för att blåsa i sån alkoholmätare. över lycklig blev jag att sem stannade mig hahaha för jag har alltid velat göra det =) iaf efter jag lämnat dem körde jag hem till mig :) körde mamma o pappas Audi och det är automatare och det gillar vi hahaha. iaf när jag kom hem började jag tvätta, städa och diska. så nu har jag 2:a maskinen tvätt i och sen har jag damsugat och tvättat av hela lägenheten har även vattnat mina stackars blommor hahaha.
känner mig skit duktig och sen klockan 1 börjar jag jobba. =) wiiie
iaf tänkte berätta om dem två senaste dagarna. so here we goo.

Fredag, kära kära fredag också kallad midsommarafton. vaknade och kände mig inte allt för på G. med efter en kopp äckligt svartvinbärs ibumetim kändes det bättre. körde till ljunghusen och handlade nypotatis och jordgubbar. sen hem och gjorde vid mig. sen runt halv 4 tog jag bussen till vellinge och på bussen träffade jag veronica, florims syrra. så det blev lite snicksnack =) över härlig är hon och jag gillar henne som bara den.
iaf väl framme i vellinge hämtade Evelina och linda upp mig. sen hämtade vi upp sanne och så åkte vi hem till linda där hanna, charlie, jenny och malin va. sen kom även annicka, rebecca, freddie, felicia, Maria och christer och johan från sunsvall. så då blev de grillning och massa snack. sen även ölspelet och jordgubbar. =) och efter de kom fille och rufus oxå.
vid 9 kom taxin och hämta oss så åkte vi till danne. sjukt skoj att träffa alla. omg vissa hade jag inte träffat på 5 år. riktigt skoj faktiskt. kände mig riktigt välkommen eftersom alla började snacka med mig om vad jag gör nu förtiden osv. wiiie.
sen kom över mkt folk så det slutade väl med att vi va 50- 60 st. sjukt skoj iaf. träffade både gammla barndomskärlekar, barndoms kompisar och ovänner och människor jag aldrig träffat. helt klart bästa midsommaren. =)
sen tog jag bussen hem någongång under nattten. och självklart glömde jag fota haha. men alla andra gjorde det så ska sno foto av andra. hahaa därför får det bli en outfit bild som jag tog när jag kom hem, full och sliten. =)



lördag vaknade jag upp i min sköna säng. inte bakis ingenting =) så jag gjorde vid mig och åkte till jobb. jobbade mellan 13-20 slutade igentligen 19 men de va över mycket att göra så jag fick stanna kvar =)
därefter köpte jag jordgubbar med mig och körde hem till mamma o pappa. käkade grillat sen gick jag och pappa ut o fixade min damsugar, mina högtalare i bilen, min ena ruta, vindrutetorkarna, fyllde på spolarvätska, central låset och pumpade däcken. TACK PAPPA FÖR ALLT DU ÄR UNDERBAR (L) sen blev de bad i tunnan, 42 grader. underbart mannar.
sen blev de jordgubbar och tv mys =)

har även tagit hem en cykel från mamma o pappa. så nu kan jag börja cykla till jobb och till firmafesten nästa onsdag. ^^ har för övrigt tvingatt vicktor att komma och möta upp mig innan vi cyklar till strandbaden den dagen hahaha. då mina vänner ska det festas. höhö.

nä nu ska jag käka frulle innan jag ska hoppa in i duschen. ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0