stress stress och åter stress

morgonen började med stress. florim ringde o väckte mig 09.40 och frågade om jag kunde jobba för honom idag och klart sa jag ja eftersom de hänt en del saker. hoppas verkligen det blir bättre =( iaf när vi lagt på kollade jag på klockan och insåg att jag skulle hämta baby och akeem 30 minuter senare. shiit pommes. så de va in i duschen och snabbt fixa mig sen körde jag. va där 10.15 över snabb är vad jag är.
iaf iväg till skolan o träffade alla. fick våra betyg sen gick jag o akeem. träffade ramadan med wiiiie =)
jag akeem och baby orkade inte gå till krykan så vi åkte till entre och gick runt där o tog en fika. sen vidare till triangeln och en runda på gågatan innan jag körde dom hem för att sedan köra snabbt som en udiot hem för att byta om o göra mig klar för jobb. doooh. 13.58 va jag på jobb och där efter jobbade jag till 19.
sen körde jag veronica hem och nu är jag hos mamma o pappa. hann inte packa med mina saker i morse så åkte hit för att hämta dem o sen vidare på student. men jag pallar inte. så tänkte chilla här ikv med svåger och lilsis eftersom sis jobbar. sen deckar jag nog här ikv.
i morgon är de jobb men börjar 15 så de e chill =)
ska kolla på criminal minds nu. ha en  trevlig kväll.



ps. på onsdag börjar so you think you can dance och jag håller på att lägnta ihjäl mig av lycka =) wiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0