söndagsmys med älsklingarna

efter jobb igår åkte jag o hämtade upp sho sen stack vi o träffade akeem sen vidare mot oxie o hämtade mat på  centrum träffade jag älsklings nelson med flera. wiiie blev skit glad gör jag har saknat den lilla krabaten. iaf efter det stack vi hem till mamma och pappa o käkade med dom sen stack jag o sho hem till mig och efter en stund kom lilli och sara:D över skoj att träffa dom oxå. de va verkligen inte igår sen snackade vi o käkade jordgubbar o hade mys till dom stack runt 1.
sen flippade jag o sho ur helt o började prova kläder med mera. hahaha
sen nanna vi gott.

berättar om dagen i ett annat inlägg med bilder. ska iaf laga klart maten nu medan tjockhuvudet duschar, för jag har färgat hennes hår haaha:D hörs sen

2 dagar kvar :D wiiiihooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0