ont det gör oooooont

i morse när klockan ringde lite över 9 ville jag bara somna om. dock är jag glad att jag bor nära jobb nuförtiden för innan fixck jag åka 40 minuter innan jag började. nu åker jag 5 minuter inanna. höhö.
som sagt när klockan ringde i morse va de bara döden. vaknade med världens halsont och kallsvettningar och en gnutta feber. doooh. men de va bara att vandra in i duschen, ta en kopp te och åka till jobb.
har verkligen gått runt i en dvala hela dagen då jag svettats och frusit  och sen har det låtit som jag vatt i målbrottet. usch fy. har inte tid att va sjuk nu. kasnke är ett tecken på att jag måste ta allt lite lugnare. men men. iaf för utom det har jobb varit rätt chill idag. har tillbringat största tiden i frukt och grönt med jess. =)
men men nu ska jag laga mig en kopp te. slänga mig i soffan och sätta på en bra film. för de blir verkligen ingen utgång i kväll med girlsen =( hoppas dock på att jag mår bättre i morgon så jag kan jobba.
wiiie. ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0