och jag älskar livet mer än någonsin förtillfället

hello kom nyss hem till mamma och pappa efter en galet underbar dag.
började med att jag vaknade upp här hemma. käka frukost hela familjen + svåger. sen fixade jag till mig o pussade mamma o pappa hejdå eftersom dom åkte till Gran Canaria idag. sen packade jag in svåger och lilsis i bilen körde o hämtade amandas kompis sen vidare mot svågertorp. dom skulle till danmark med klassen. när jag o svåger nyss hade nått stan ringde amanda o sa att hon hade glömt sin jacka i bilen med pengar o allt i PAAAANNNNNIIIIK. och för att göra allt lite mer stressigare fick vi reda på att deras tåg gick om 15 miuter (Y) perfekt. så jag körde som en galning genom alla ombyggnader tillbaka till svågertorp o lämnade jackan sen vidare för att lämna av svåger. därefter körde jag o hämtade baby:$ så körde vi till stan. gick runt lite där. han skulle köpa Beats by dre hörlurar sjukt dyra 3500:- usch fy sen körde vi till mobilia o handlade ny ipod till honom oxå eftersom hans gammla blev stulen. =( doooh. därefter bjöd han mig på mat sen blev de glass som efterrätt. över mysigt. :$
efter några timmar körde vi o hämtade jasmine på jobb sen körde jag o lämnade min sötnos hemma. över glad va han och de har jag fått bekräftat typ 80 miljoner ggr på sms oxå hahaha.
iaf därefter körde vi hem till mig, passade felicia i en halvtimme och jag packade. sen hem till jasse o bytte om sen slängde vi oss i bilen mot stan. jag sminkade mig o så i bilen. hahaha. planerna va på att åka till lilla torg o kolla maatchen men ist blev de hem till bassad. där hans bror, två systrar, två systerbarn och fyra kompisar var. så blev de matchen där o massa chill. bestämde oss att vi sket i utgång o ist åkte jag jasse o dejan o handlade mat. sen hem till bassad igen o käkade o kolla film. runt halv 1 stack alla så då satt vi kvar o chillade lite. sen bestämde vi oss för att köra hem. och nu är jag som sagt hos mamma o pappa.
btw fick jag sms av dom innan o dom är framme o resan gått bra. underbart =) ni förtjänar detta bästaste bästa föräldrar.
iaf tänkte sova nu eftersom jag ska hämta baby och akeem i morgon 10 över 10 för att vi ska ha avslutning i skolan o få våra betyg. sen därefter blir de nog chill med dem ett tag innan jag ska på studentfirande. =)
och på fredag blir de jobb sen efter de ska jag fira evelina, jimmy och anders student. wiiie =)
sen lördag blir de jobb och efter de träffa min favorit o kasnke utgång sen söndag jobb igen.
fan vad jag älskar livet nu asså. wiiiie.
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0