novalund

dagen började med mysig frukost med bigsis,lilsis och svåger.
efter vi käkat övertalade jag dem att följa med mig till Nova. och så blev det.
efter alla duschat o haft sig så stack vi iväg. runt 2 va vi framme dock lämnade vi svåger hemma.
haft en övermysig dag med mina systrar blev en hel del shoppande. 4 timmar senare va vi tillbaka i malmö
och sprang in en snabb runda på coop för att handla. fast det gick snabbt så försvann 600:- på mat. men what too do?!
nu har jag iaf mycket mat hemma hahaha. därefter stack vi hem till mig o lämnade allt sen hämtade sis lite saker sen bar det av mot mamma o pappas hus igen där vi nu befinner oss. käkade lite när vi kom hem sen satte vi oss och spelade ett nytt spel vi köpte idag, absolut överens - eller som katt och hund. jag o stora syster vann och svåger o lilsis förlorade och dom va jäkligt dåliga förlorare. hahaha.
så jag och bigsis har suttit och kollat tv och haft mys hela kvällen. dock kallar sängen nu i morgon blir det hämta ut ett paket i vellinge och klippa mamma o pappas alla gräsmattor, bara för att va snäll och för att dom ska slippa göra det när dom kommer hem.
nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0