nattinatti

haft en övermysig kväll med mig själv. sov en timme sen snackade jag med boo. därefter ringde mamma och berättade hur bra dom hade det. och det gör mig sjukt glad. ni förtjänar vartända sekund av resan.sen kokade jag upp en tallrik med böner. mumms. haha sen har jag bara legat och kollat på en av mina favoritfilmer "gridiron gang" eller "värstingarna" som den heter på svenska. och det är en film med såå mycket blandadekänslor. och kännsligsom jag är så föll dären och tillochmed två tårar. haha. men nuska jag faktiskt gå och sova. och förhoppningsvis mår jag bättre i morgon så jag kan jobba. =) måste ha pengar för nu mina vänner föregår det stora ideer. har dock redan sparat undan en del men som det ser ut nu kommer detta året bara bli bättreoch bättre. och i början avnästa år händer "the big thing" mer vill jag inte gå in på men ni kommer kasnke bli informerade.
sov gott

Kommentarer
Postat av: nathalie

vaddå? va ska du pyssla m sen, nått jag inte vet?? :O

2009-06-14 @ 05:27:14
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: nadja

höhöhö du vet en av sakerna. berättar sen =)

2009-06-14 @ 11:07:27
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0