ledighet.

igår hämtade jag
mamma och CO
i stan. sen föreslog
nina att vi skulle ta
en runda i stan så
det gjorde vi. mötte
upp vicktora och
jasse oxå sen
gick vi 4 runt
och kollade lite.
sen blev de
fika på EH med
bessar och dom
andra.=) vid 6 körde
vi hem och så mellan
landa jag hos mamma
o pappa innan jag körde
hem. åkte ner till jobb
för att handla lite.
men jag fastnade där. stod och snackade med florim och saker och ting som kom på tal blev lite känsliga så de föll en och en annan tår =( sen kom sarah oxå wiiie=)
när klockan närmade sig 10 körde jag o sarah hem till mig sen efter en stund kom florim oxå. så käkade vi jordgubbar och hade mys =) runt halv 2 körde dem hem. och verkligen tack för allt. ni är underbara behövde verkligen allt  de där igår. (L)
i morse vaknade jag halv 10 när klockan ringde. käkade frukost och gjorde mig klar för stranden. så lite efter 10 kom sarah, florim, fatmir och argon och hämtade mig. sen körde vi hem en runda till sarah och därefter till ica och handlade matsäck. sen hämtade vi upp sofie och därefter bar det av mot stranden. mötte upp Åsa oxå.  över varmt och mysigt med massa solande, en del badande, beachvollyboll och strandtennis. blev även korvgrillning. vid 5 körde vi o lämnade sarah på jobb sen  körde jag o florim och lämnade dem andra därefter körde vi hem till mig. och medans florim duschade så fixade jag massa annat. sen körde han till jobb och jag hoppade in i duschen. sen blev de jobb. jobbade mellan 19-22 så de va chill. stängde med florim.
har fått massa färg idag. mest i huvudet och har en aning ont där oxå. det finaste är linjen jag har mitt i pannan efter min bandana. HAHAHA
men men what to doo.
i morgon blir de möte i vellinge halv 11 med syon. sen direkt till stranden och möta upp dom andra.
Fy fan vad jag gillar att bo nära havet. det är livet mina vänner. verkligen.
nä ska fortsätta kolla på so you think you can dance nu.
ha det bra alla.


Kommentarer
Postat av: Sarah

du behöver inte tacka! supernice har det varit!:D

Trots att jag tror att jag blev lite magsjuk efter alla korvarna :( :P

2009-06-24 @ 15:35:47
URL: http://boustedt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0