jag leeever

har inte haft tid att sitta vid datorn och det har jag inte nu heller. ville bara säga att jag lever och att jag hade den roligaste och underbaraste studenten någonsin trots att jag ramlade på trappan och låg kvar i en minut och dog av skratt HAHAHAHA så full va jag. sen blev det en dags vilande med drickandet då jag o jasse körde runt till 7 olika studenter. men igår mina vänner då va det jasses student och det slutade med att mamma kom o hämtade mig lite över  3 på amiralen och då va jag så jäcla dragen att jag såg dubbelt. men fy fan va rolig kväll vi  hade igår babes. verkligen tack. har inte varit ute på år och dag men igår va underbart. wiiiie:D dessvärre har inte denna dagen varit lika bra då jag har jobbat och dom på jobb proppade i mig två alvedon och en Bakis tablett. så illa va det. usch fy. helt underbara 4 första dagar i mitt "vuxenliv" HAHAHAHAHAHA livet är en fest mina vänner och ack vad jag älskade gårdagen. hade lätt gjort om den, 100 ggr om. tack för allt
nu ska jag ner ( ja jag har våldgästat mamma för pappa är iväg på kill kväll HAHAHA) och mysa sen ska jag träffa evelina därefter hämta pappa o dom ikväll och kasnke kasnke en runda inom stan och träffa en liten filur där.
btw äe sho o julie o dom i båstad och firar julie och kollar på när hon dansar till någonn (Damn kommer inte ihåg hans namn) önskar jag kunde vatt med er o festat men nää för jag va tvungen att jobba.
just det har fått mina fasta tider ju wooohoo börjar på måndag sen jobbar jag varje dag i veckan förutom tisdag o onsdag. wiiihooo.
nä måste kila. tack och adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0