hello

ingen god morgon inte med detta vädret. fy fan. vaknade upp hos mamma o pappa i morse runt 11. hade varit vaken innan de då jag vaknade vid 3 och snackade lite med baby HAHAHA. o sen vid halv 8 när sis kom hem från jobb och ville att alla skulle käka frulle. men jag orkade inte. så jag sov vidare. runt 12 körde jag hem och nu är jag hemma. ska snart hoppa in i duschen för att sedan åka till jobb. blää känner inte för att jobba idag. hade bara velat ligga i soffan och kolla på film hela dagen. men så funkar det inte. nopp nopp.
vill iaf önska evelina, anders och jimmy och alla dem andra haha en bra student och grattis på er alla. hoppas vädret blir bättre =( ses nog ikväll efter jobb mina vänner  =)
men men tänkte lägga in en bild på tavlan jag köpte i måndags. haha





i detta läget är jag grovt svartsjuk på mamma och pappa som har underbart väder i gran Canaria. jag vill oxå dit hahha =(
tror det är dags att boka en liten resa lagom till juli-augusti. vad säger du jasse? ska vi göra slag i saken?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0