fru och jag

god kväll mina kära vänner.
här sitter jag solbränd och nyduschad.
över skön dag, hämtade fru i höllviken för jag skulle endå tanka. sen körde vi direkt ner till stranden. trotsade vädret eftersom alla va gnälliga över att de va mulet.  tsss skit snack. väl på stranden va de över fullt med folk och sjukt varmt. låg o stekte i solen och snackade mer än någonsin. mysigt att träffa min älskling igen. hon är nog en av dem lättaste människorna jag träffats. fast vi inte setts på ett tag så finns det ingen konstig spänning eller ngt utan allt är som vanligt. älskar henne så djupt. btw ligger hon o flabbar för sig själv åt ett tv program ahaha.
iaf vid halv 6 bestämde vi oss för att lämna stranden så då körde vi till jobb o handlade grillkol, tändvätska och jordgubbar. sen hem till mig o grillade kyckling o sen hade vi wookade grönsaker och nudlar till. sen satt vi på en filt på min gräsmatta och käkade. över mysigt. sen fixade fru mina ögonbryn och därefter hoppade hon in i duschen sen gjorde jag detsamma och nu väntar vi på so you think you can dance ska börja.
i morgon drar vi nog till bo01 eller stannar vi i skanör. sen på kvällen är de firma fest:D wiiihooo.
men ha en trevlig kväll alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0