fredagsjobb avklarat.

god kväll.
äntligen hemma från jobb. sjukt mycket att göra idag. både bra och dåligt faktiskt.
sen när de va fotboll så va vi kasnke 20 pers vid kassorna och alla va helt inne i fotbollen. sen när sverige gjorde mål då hoppade alla o kramades o hade sig. HAHAHa över ball. och sen när straffarna lades så hörde man NEEEEEJ och sen JAAAAA och så höll det på så till det blev ett stort NEEEEEEJ och därefter försvann alla människor och kvar blev jag och david. hahaha.
sen va de de med stefan och christer på tv och då va det typ ingen i affären så då satt jag o dog av skratt till det hahaha. dom är sjuka dom.
fru undrade om jag ville med ut ikv men eftersom det står på mitt schema att jag börjar 10 i morgon så tyckte jag inte att det va så bra idee. men schemat på jobb stod de att jag började 9. så får väl gå upp  runt 8 i morgon för att ringa och dubbelkolla.
iaf mitt pass nästa lördag har blivit helt löst. lotta kom som en ängel sänd från himlen idag och handlade och va över sugen på att jobba, så jag frågade henne och hon sa att hon absolut ville det. sååå Danmark here we come.
ska förövrigt bli skit skoj eftersom jag saknar mina små sötnosar.
jaha det va nog allt jag hade att säga. ska käka lite jordgubbar nu innan det blir läggdags.
i morgon blir det som sagt jobb 10-17 (9-16 vet inte än) därefter hem till mamma o pappa och snacka lite med dem om framtiden. sen träffa fru och kasnke utgång?! eftersom jag är sjukt på hugget och jag börjar inte förrän 14 på söndag. wiiihooo.
men men sov gott alles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0