dagen

igår va det bara mys med fru hela kvällen efter vi kommit hem. käkade o såå sen somnade jag med hon huvudet väckte mig en miljon ggr men det fick hon igen sen när jag blev öveer pigg och låg o sjöng igenom alla låtar jag hade på min mobil. hahahaha som vi skratttade.
i morse vaknade vi vid 9 o gick ut o la oss i solen. sen gjorde vi vid oss o stack till mamma o lämnade min systers dator sen vidare mot stan och skolan för att käka och lämna böcker. därefter till trianglen och jag fixade mina naglar. sen till hansa. sen hem till fru o hade mys. vid 4 stack vi med hennes föräldrar att handlade och därefter till hennes bror.
och runt 8 va jag o fru hemma igen. snackade med grannen för söt som hon är har hon tvättat mina skor. aaw. =)
sen har det vatt mys o nu duschar hon.
i morgon blir de att gå upp tidigt för att göra vid oss sen är det studentfirande för hela slanten.
ses i dimman gått folk. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0