baksmällan

hejhej.
idag har varit chill. jobbade några
timmar sen ringde baby och sa
att han hade bokat biljetter till bio
. aaw. så det blev inga studenter
idag =( flåååt. utan de blev att jag
 hämtade upp baby sen åkte vi
på jakt efter parkeringsplatser.
doooh omöjligt så vi parkerade
 på triangeln sen gick vi till bian.
 kollade på baksmällan och vilken
 rolig film. skrattade oss igenom
hela filmen hahahaha. hela bion
va full oxå så de blev över mycket
skratt, love it. efter bion körde jag
o lämnade honom och  nu är jag
hemma.
i morgon blir de jobb, alldeles för tidigt. så nu ska jag hoppa i säng.
hoppas att alla haft en lika underbar kväll som jag =)
sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0