22/6

god eftermiddag.
kvällen igår va chill. när vicktor kom halv 11 så lagade vi mat, blev kyckling bitar med pasta och sås. haha. sen blev de film "way of war" eller ngt sånt hette den. vet inte om den är bra för jag fattade inte så mkt av filmen hahaha. sen vid 2 stack vicktor för han öppnar på jobb idag mohahaha. han försökte att byta med mig men lyckades inte.
anyway sen gick jag o la mig.
vaknade idag av att mamma ringde. hatar när folk väcker mig. förlåt om jag lät sur mammi =( haha.
har iaf nyss duschat så nu ska jag sminka mig lite sen ska jag hämta lilsis och köra henne hem sen ska jag hämta upp pappa & CO. sen får vi se vad som händer. ska dock inte jobba idag utan ska jobba i morgon ist. niice. ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0