mysdagar =)

långt om länge så dök sho och louise upp hos mig igår. frugan har minne som en guldfisk och glömmer var jag bor och sånt. riktig tönt. iaf direkt när dom kom åkte vi till stranden. hello mycket folk. fast det va över skönt. trots att det va algblommning i havet så badade var och varannan sekund kändedes det som. hade med oss melon och sen gick vi och käkade glass. dock va hela skanör kaos eftersom det är sillamarkanaden nu så alla parkringar va tagna. utom en WIIIE. tur att bettan är liten och får plats överallt nästan. (Y)
iaf när klockan va halv 6 åkte vi till burer king i hö hölr klockan va halv 6 åkte vi till burer king i hölhöllr klockan va halv 6 åkte vi till burer king i höllhöllviken och käkade. sen körde vi hem till mig och vhillade lite igen.
därefter blev de duschen för alla tre sen fixade vi oss. därefter körde vi  louise hem och körde vidare till citygross där vi handlade lite. sen hämtade vi upp akeem och hussni.
sen blev de mys på Bo01 med grillat osv. skit mysig kväll. sen va kvällens höjdpunkt när ali kom. söta lilla älskling. som vi saknat honom. han hade dock med sig oskar som inte va lika roligt HAHAHAHAHHA
iaf det blev mys på Bo01 till 2. sen körde jag sho och oksar hem sen vidare hem och jag deckade dirr.




när klockan ringde 7 i morse ville jag bara dö. fy fan. men upp och hoppa o in i duschen. öppnade med vero =) wiiie så de va chill. men eftersom de inte fanns så mkt att göra så satte dom mig i brödet. så fick baka bröden och sen hela dagen fick jag fixa med massa annnat =) och vid 3 slutade jag.
sen körde jag david till höllviken och därefter hem och deckade. och alltid när jag ska sova så skickar hela sverige sms så fick inte så mkt sömn. =( vid 6 vaknade jag igen så då körde jag o hämtade fru. sen handlade vi. träffade Säsan oxå. skit skoj att se han tjockisen igen. =)
efter de körde vi hem och lagade tacos sen nu har vi mys. wiiie
i morgon blir de jobb 15-20 och innan de kommer mamma hit och käkar lunch med mig och fru. Underbart.
ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0