trött trött och åter trött

kom nyss hem. känner mig helt slut precis som allt bara har gått ur mig.
det är alldeles för mycket saker som händer i mitt liv för tillfället. bra mycket mer än jag skriver här. det jobbigaste är att jag måste tänka igenom varje inlägg jag publicerar för att det inte ska bli fel eller för att göra så att jag inte nämner fel människor i min blogg för att fel människor inte ska läsa det.. är trött på alla lögner, är trött allt sm händer, är trött på att jag inte kan vara mig själv här på bloggen, är trött på att exakt allt händer nu, ingen rast  ingen ro. mest av allt är jag trött på att jag inte kan skriva om all lycka jag känner och alla människor som gör mig lycklig. jag kan inte för fel människor läser min blogg. har märkt det nu oxå för mina besökare har aldrig varit fler. inte för att jag är en storbloggare precis men det spelar ingen roll.  det som tog musten ur mig va att dem inte har skickat papper på att min bil ska besiktas utan idag skickar dom att det har blivit körförbud på den. från ingenstans. och det tog verkligen allt ur mig. eftersom jag längtar så mycket efter fredag att jag kan börja gråta. och jag är så nervös. och mer än så kan jag inte berätta för det är oxå en sak som sedan kommer bli en lögn om jag skriver det här. men jag vet att det kommer förändra allt förtillfälligt. efter det är över kommer jag va lyckligare än någonsin.
men fast att jag är trött på allt så är jag lyckligare än någonsin, för alla dessa människor som jag inte kan nämna, dom är guld värda och jag älskar er alla och ni gör allt mycket bättre, fast i smyg.

trots min tragiska början av detta inlägg så har dagen varit bra. lunchen med mamma va mysig sen gullig som hon va följde hon med mig och handlade. träffade nästan alla mina arbetskolleger och det va kul tyckte jag. sen lämnade hon mig hemma (tack mamma du är underbar, du och pappa är det bästa, ni har alltid varit det och ni kommer alltid vara det med ) och jag bytte om sen körde jag till fru. tog en runda till stan och tog en fika sen åkte vi till gymmet där yassin jobbar och satt o chillade med honom i 2 timmar typ. han är nog en av dem gulligaste och finaste killarna jag sett på länge. vilken personlighet. sen gick jag o fru hem till henne och käkade där och umgicks med hennes familj eftersom dom hade saknat mig. aaw. sen körde jag hem
ska kolla vidare på so you think you can dance nu.


Shogoofa/sho/frugan/28 ewazzada, vad skulle jag gjort utan dig i dessa lägen? som du sa idag, så allt tragiskt som händer nu i mitt liv är bara för jag ska insee hur lyckligt lottad jag är som har ett sånt bra liv som jag har. och för att jag ska uppskatta dem bra stunderna mer. och du är så klok ibland min älskling. det är verkligen bara du som vet exakt allt som händer i mitt liv förtillfälligt, och vet du jag är glad att det är just du som vet allt. älskar dig mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0