<3

jag har haft många "best friends" i mitt liv. och varje gång tror man det är äkta, men tji får man varje gång. fast dem har känts som om dom är ens allt, ens soulmate. och alltid har jag sagt att ingenting varar för evigt och jag har så rätt i mina ord.
fast frugan inte läser min blogg så ringde hon mig nyss. två timmar sen skildes vi åt. och hon ringde nu och frågade hur det va med mig och sen berättade hon att hon älskade mig. och sen förklarade hon hur ensam och lost  hon kände sig nu när hon inte va med mig. jag förstår mig inte på dig älskling. hur du kan veta allt och känna av allt utan att jag behöver öppna min mun och berätta. 3 år sen lärde vi känna varnadra och om 2 år ska vi söka in på polishögskolan tillsammans. fast du är 1 år äldre än mig så väntar du tills jag fyllt 21. och på dessa två åren kommer det hända så mycket i våra liv. alla planer vi har som tar start redan nu i oktober och i januari när vår verkliga dröm sätter igång. kan du förstå att om några år är vi poliser, du och jag. han i hand, sida vid sida kommer vi sitta i våra radiobilar och skratta åt alla idioter som skrattat åt oss när vi berättat att vi ska bli poliser. in you face fackers. vi kommer klara det.
och efter vi la på telefonen fick jag detta sms : du är underbar min ängel och jag älskar dig otroligt mycket glöm aldrig det. jag är din syster, din bästa vän och din man i alla väder och det vill jag att du ska tänka på när du är ledsen. du är min andra halva helt enkelt. jag är glad att jag har en ängel som dig, som förstår exakt mina känslor och jag dina, någon som jag kan berätta allt för. och du är inte ensam att känna detta du känner idag, jag har själv känt dessa dagarna hjärtat tro mig. men för min skull bry dig inte om vad andra människor ska tycka och tönka om dig, för ingen tänker så om dig baby. du är oslagbar vet du det. kämpa inte för folk som inte kämpar tillbaka för dig! sov gott och dröm sött och sjung, jag hör dig fastän jag inte är med dig. men tro mig, du är med mig i mitt hjärta 24/7 och jag kan höra din röst och se dig le och allt så snabbt jag bara blundar. i love you my love.
som sagt min älskling, med dig vid min sida klarar jag allt.
i love you forever and ever and ever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0