love love crazy love.

det är sjuuukt va mycket folk det är här nere nu. och snacka inte om köerna från motorvägen o ner till skanör/falsterbo, helt galet.
skit dagen igår va bara skit, iaf på jobb. eftersom dom har lagt finkem, godis, snus och ciggleveransen på mig nu när dom andra är på semester så hade jag röven full igår. och det blev inte bättre när det va långa köer igenom hela affären eller när chefen ringer stup i kvarten och hittar på mer saker till mig. till sist blev jag lack så jag vicktor och fredde strejkade ute på lagret HAHAHAHA. helt galet va svettig jag va, svetten bara rann och jag är ju tvungen att ha skjorta på mig nu oxå eftersom jag är fast anställd och de va DÖDEN. sen efter jobb blev jag taggad igen så då körde jag vicktor till falsterbo sen hem och duschade och fixade mig sen kom sho och donna och tre killar (som jag inte minns namnen på :$) och hämtade mig sen stack vi till strandbaden.

och på strandbaden va det heeelt sjukt så skoj vi hade, gratis drinkar och vi dansade som aldrig förr till den fattiga musiken dom spelade. hade högklackat och idag har jag faktiskt lite ont i fötterna om jag ska va ärlig. men sjukt ball hade vi igår.
träffade massa folk man kände och evelina älskling va överfull haha så sööt.
vid 3 stack jag o sho hem till mig och snackade massa o kollade lite tv sen deckade vi vid 5.

i morse vaknade vi vid 12 av att shos mobil ringde. så vi gick upp och tänkte bege oss till stranden men vi ändrade planerna och tog färden mot stan. dock mellanlandade vi på jobb eftersom jag skulle snacka med vero. men efter de körde vi till stan och jag kände bara ÅNGEST när jag såg hur långa köer det va. väl i stan blev de lite mat och så bara sen körde jag fru hem. nu sitter jag här och sitter snackade nyss med joakim, vi ska festa på strandbaden på lördag tillsammans sen ska dom nog decka här, så det kommer va fullt hus eftersom mina flickor oxå ska nanna här. hahaha.

idag ser planerna ut följande: handla/ hämta vero på jobb. sen ska vi väl chilla lite sen ikväll för hoppningsvis om vero känner för de så blir det strandbaden igen. (a) sen sover hon väl här skulle jag tro. på torsdag är de jobb från 10-19 hoppas dock inte jag är alltför bakis. höhö. sen blir det nog en lugn kväll. för på fredag ska jag va på bilprovningen klockan 7 och sen börjar jobb klockan 10.
efter jobb ska jag hämta mamma o pappa sen ska dom hit och hjälpa mig med lite saker. sen blir de käk och mys här innan jag ska till strandbaden igen på kvällen höhöhö. LIVET LEKER OCH JAG ÄLSKAR DET.

nä nu ska jag plocka undan lite, här blir alltid så smutsigt när fru har varit här. men vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0