så är det

asså det är roligt det här med bloggar. folk som inte känner en eller folk man inte träffar eller folk som man inte gillar läser ens blogg. och allt man skriver här får andra människor reda på direkt när man tryckt på "publicera" knappen. endå sjukt. människor som jag inte tänker på läser min blogg. människor som jag inte vill ha med att göra läser min blogg. hur sjukt?
det roligaste är att mamma läser min blogg. och när jag ringde henne nyss och meddelade att jag inte ska äta med dom ikv för jag åker till evelina ist och käkar med henne och rebecca efter jag lämnat vero så sa mamma: ja men det är lugnt. ha du en trevlig kväll med dina vänner för du börjar ju endå klockan 10 i morgon.
och det är lite roligt tycker jag, för språket (dvs tal, teckenspråk, gester mm)  har varit det sättet folk har komunicerat på genom alla tider och nu kan folk få reda på saker genom bloggar och internet. visst har det varit så länge nu men det är sjukt.
det är sjukt att vissa läser min blogg och berättar för andra som sedan tar upp dom sakerna för mig. och vissa läser min blogg för att ha koll på vad jag gör och andra gör. därför har jag slutat att skriva vissa saker som vem jag umgås med, var jag sover, med vem jag sover, vem jag festar med, vem jag träffar, vem jag umgås med efter jobb osv. sånna saker får jag undanhålla dels för min egen skulle och för andras och det är synd =(.


och mamma detta sista va inte menat till dig. jag gillar att du sitter och har högläsning för pappa på kvällarna om min blogg. det är kärlek och jag älskar att ni bryr er.


nu kallar duschen sen ska jag hämta evelina sen ska vi hämta vero och köra henne hem (om hon inte vill hänga med oss) och därefter ska jag och evelina handla lite mat inför kvällen. det kallar jag mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0