uppe med tuppen

god morgon.
titta så tidigt jag är uppe, helt sick.
innan när man gick i skolan va man van vid att gå upp med tuppen.
men nu när man jobbar och har sånna pass som börjar på eftermiddagen
är man helt död när man ska vakna som normala människor.
men jag gillar endå våra jobbe tider, för allt vi gör får vi OB på och
det är guldvärt. hahaha
ändrade planer idag gott folk, ska ta bussen nu kvart över till höllviken
eftersom sis har jobbat natt så kör hon mig till mamma och pappa så
jag kan ta deras bil och ha den idag =) så så är det. mitt jobbe pass är
mellan 15-22 idag men lotta ska ta mina tre första timmar. sen blir det
nog att jag tar mina 4 sista själv. hon där lotta är en ängel asså. =) iaf
ska ta på mig lite kläder nu sen ska jag ta bussen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0